מודם ראוטר

תובנות על בחירת אינטרנט ביתי – על מה חשוב לשים דגש?

השימוש באינטרנט הוא מרכז חיינו בהרבה מאוד תחומים. סטודנטים נעזרים היום באינטרנט כדי ללמוד, לבצע פעולות שונות, לאסוף חומר לעבודות, להתכונן למבחנים ועוד. אנשים אחרים משתמשים באינטרנט כדי לעבוד ולייצר לעצמכם הכנסה נוספת או עיקרית. אנשים אחרים משתמשים באינטרנט כדי לקרוא איך לטפל בתקלות עשה זאת בעצמך בבית, לקרוא מתכונים לבישולים לארוחת שבת או אפילו איך לטפל בגינה. אנשים אחרים עשויים להשתמש באינטרנט לצפייה בסרטים, למשחקים, לקריאת כתבות וחדשות ועוד. כאשר אנו באים לבחור חבילת אינטרנט ביתית אנו רוצים לקחת בחשבון כמה פרמטרים חשובים מאוד.

מי משתמש באינטרנט ולאילו צרכים?

ראשית – מי הולך להשתמש באינטרנט? אם אדם אחד או שניים העושים שימוש מאותו מחשב צריכים את האינטרנט לצרכי קריאת כתבות בפורטלי חדשות או איסוף חומר בנושא מסוים כשהם צריכים – אין צורך בחבילת אינטרנט מהירה במיוחד וניתן לחסוך בעלויות בנושא זה. לעומת זאת, כאשר הילדים עושים שימוש במחשבים שלהם לדוגמה למשחקי רשת ייתכן ותצטרכו אינטרנט מהיר מאוד ואפילו על תשתית סיבים אופטיים כדי שהמשחקים לא יתקעו להם. כמו כן כאשר ילדים גולשים באינטרנט אולי תרצו לבקש מהספק הגנת סייבר על האינטרנט שלכם וחסימת אתרים אלימים ואתרים בעלי אופי אחר שאינו ראוי עבורם.

כמה מכשירים הולכים להיות מחוברים?

כמות המכשירים המחוברים עשויים להשפיע על בחירת החבילה שלכם. חשוב לזכור כי כל מכשיר שמחובר לאינטרנט שלכם, גם אם באמצעות WIFI, גוזל ממהירות הגלישה הכללית בחבילה שלכם ולכן כל אחד מהמכשירים מקבל מהירות נמוכה יותר מהחבילה הכללית (חתיכה מהעוגה אם תרצו). אם יש לכם בבית 3 מכשירים המחוברים לאינטרנט ו-2-3 טלוויזיות עם שידורי כבלים מבוססי אינטרנט – ייתכן מאוד שתצטרכו חבילת אינטרנט מהירה במיוחד.

הטבות ושירותים נוספים ומיוחדים?

מלבד הגנת סייבר ייתכן ויש שירותים נוספים אשר ספקית אינטרנט מסויימת יכולה להציע לכם ואחרים לא. כמו כן שווה לבדוק את התשתיות באזור שלכם ולאיזו מהירות אתם יכולים להתחבר בפועל כדי לא לשלם על חבילה שלא יכולה להיות מופעלת באזור שלכם בשל תשתית ישנה יותר. לבסוף כדאי לבחון מבצעים וחבילות של החברות ולהשוות מחירים.

איך שירות הלקוחות של החברה נראה לי?

כדאי לבדוק גם את שירות הלקוחות של החברה. האם אתם מקבלים ספק ותשתית במקום אחד? האם שירות הלקוחות הוא במקום אחד? האם יש זמינות גם בלילה במקרה של תקלה? תוך כמה זמן יגיע אליכם טכנאי במידת הצורך? כמה מהר עונים לכם לטלפון? וכו'.

קראו המלצות ברחבי האינטרנט

טוב שם משמן טוב. תמיד יהיו אנשים שמתלוננים ולא יהיה להם טוב. למרות זאת, אתם רוצים לוודא מה לא טוב ולקרוא תגובות ופידבקים של אנשים, גם תגובות שליליות כדי לדעת ממה להיזהר או למה לצפות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *