קייטרינג על האש

תובנות על קייטריג לאירועים

קייטרינג על האש לאירוע מושלם

ארגון אירוע לכשעצמו הוא כאב ראש לא קטן. אחד הדברים החשובים לדאוג להם באירוע הוא כמובן האוכל. לא פעם אנו שומעים מלקוחותינו סיפורים על ימי הולדת ואירועים קודמים שארגנו, על אף שהיה מדובר באירוע קטן ל-30-50 אנשים, הם סיימו אותו עם כאב ראש רציני מאוד. הסיבה לכך הייתה כי הם רצו לחסוך חלק מהוצאות האירוע ורצו להכין בעצמם את האוכל לאירוע. אומנם הלקוחות באירוע היו שבעי הרצון אבל מארגני האירוע שהיו צריכים לנסוע, לקנות מצרכים רבים, לבשל שעות ארוכות, לשטוף את כל הכלים – אין ספק כי מדובר בכאב ראש לא קטן ולא בטוח שהוא גם חסכוני במיוחד. על כן אנו בחברת מאסטר מיט מציעים לכם שירותי קייטרינג על האש לאירוע שלכם, בכל סדר גודל וכמות ונשמח לתת לכם את השירות הטוב ביותר עם חומרי הגלם האיכותיים ביותר.

קייטרינג על האש של מאסטר מיט

חברת מאסטר מיט הינה חברת קייטרינג לאירועים המספקת שירותיה בכל רחבי הארץ לאירועים בכל סדר גודל. החברה חיה את עולם הבשרים מדי יום, יודעת היטב לבחור את הבשרים שלה, לטפל בהם, להכין אותם בטמפרטורה ובאופן ההכנה הנכון עבורם ולהגיש אותם בטמפרטורה הנכונה ללקוח.

כל נתח בשר מקבל את הטיפול הנכון עבורו כך שהאורחים באירוע לא יוכלו להישאר אדישים לטעמי הבשר המופלאים. החברה עושה שימוש בחומרי גלם טריים בלבד: בשרים, ירקות, תבלינים ועוד. מלבד תפריט בשרים מגוון תוכלו ליהנות גם מסלטים, תוספות, מנות ראשונות, מאפים ועוד.

מה כולל התפריט?

התפריט של מאסטר מיט הוא תפריט עשיר ומגוון. תוכלו ליהנות ממנות פתיחה כמו צ'וריסו ועראייס, מזנון הכולל מאפים, משקאות וממרחים שונים ועד כמובן למנות העיקריות הכוללות נתחי בשר משובחים: אנטריקוט, טלה, אסאדו, קבב מזרחי, סטייק פרגית, נקניקיות מרגז, נתחי קצבים, סינטה מובחרת, עופות מעושנים, צלעות כבש ועוד. תוכלו לבחור גם סלטים מתוך רשימה ארוכה אפשרית ותוספות בצד כמו שעועית ירוקה מוקפצת, אורז בצבעים, תפוחי אדמה אפויים ועוד.

חסכו את כאב הראש ותנו לנו לעשות את העבודה עבורכם

הדבר האחרון שאתם צריכים על הראש שלכם עם כל הדברים שיש לכם לדאוג להם באירוע הוא להתחיל להתעסק גם עם האוכל: קניות, בישולים, שטיפת כלים, מה עושים את יתר חומרי הגלם שנותרו? וכו'. אנו בחברת מאסטר מיט נשמח לספק לכם שירותי קייטרינג על האש ברמת האיכות הגבוהה ביותר, טעמים בלתי נשכחים, טיפול נכון ומקצועי בבשר בהתאם לסוגו ובחירה מתפריט עשיר ומגוון. צרו קשר באתר או בטלפון ונשמח לעמוד לשירותכם!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *